Εκπαιδευτικές Δράσεις
- Πληροφοριακά Στοιχεία
- Κατηγορία: Εκπαιδευτικές Δράσεις
- Δημοσιεύθηκε : Τετάρτη, 14 Ιούνιος 2017 19:26
- Γράφτηκε από τον/την Super User
- Εμφανίσεις: 649
Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων
Οι μαθητές των Β΄, Γ΄, Δ΄ τάξεων συμμετέχουν σε πολιτιστικό πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων με θέμα: «Παππού, γιαγιά, να σας διαβάσω ένα παραμύθι;».
Οι μαθητές των Α΄, Ε΄, Στ΄ τάξεων συμμετέχουν σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων με θέμα: «Νερό, πηγή ζωής».
Βιβλιοπαρουσιάσεις
Τηλεδιασκέψεις
Με το Δημοτικό Σχολείο Αετού
Με το Νηπιαγωγείο Λουτρού Ημαθίας
Με το Δημοτικό Σχολείο Σπάρτου
Σχολικές Εορτές
Οι μαθητές του σχολείου σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Κομπωτής παρουσίασαν καθ' όλη τη σχολική χρονιά σκετς και ποιήματα με αφορμή τις επίσημες σχολικές εορτές.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Το σχολείο μας, στα πλαίσια της μαθησιακής κινητικότητας προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης , βασική δράση 1/ ΚΑ1, Erasmus+, υλοποίησε ετήσιο πρόγραμμα με τίτλο: «Για μια δημιουργική, πιο ελεύθερη μάθηση». Στόχος του προγράμματος, η επιμόρφωση προσωπικού της σχολικής μονάδας, στον τομέα της δημιουργικής σκέψης των μαθητών, η οποία υλοποιήθηκε στην Πράγα της Τσεχίας.
Η επιμόρφωση διαρθρώθηκε σε 11 ενότητες με επίκεντρο την γνωστική και θεωρητική κατάρτιση σχετικά με τη δημιουργική σκέψη, τη χρήση καινοτόμων και μαθητοκεντρικών παιδαγωγικών προσεγγίσεων, χρήση καινοτόμων εκπαιδευτικών λογισμικών που προωθούν τη δημιουργική σκέψη και τη φαντασία των μαθητών, υιοθέτηση νέων τεχνικών και εργαλείων.
Με τη λήξη της επιμόρφωσης, ξεκίνησε η εφαρμογή της νέας γνώσης, βασισμένη στις θεωρίες των Bloom και Gardner, διαθεματικά, στην καθημερινή μαθησιακή διαδικασία.
Παράλληλα, υλοποιήθηκαν δράσεις διάχυσης της μαθησιακής εμπειρίας προς εκπαιδευτικούς, γονείς και την τοπική κοινωνία.
Παρουσιάστηκε το θεωρητικό υπόβαθρο της δημιουργικής σκέψης και μάθησης, αλλά και το δωρεάν, ελεύθερο λογισμικό, μέσω του οποίου, μπορούν να εφαρμοστούν στην πράξη, οι αρχές της δημιουργικής μάθησης, από τους ίδιους τους μαθητές αλλά και από τους εκπαιδευτικούς, για εμπέδωσης της νέας γνώσης.
Aποτελέσματα σχεδίου κινητικότητας
Η δημιουργική μάθηση βασίζεται θεωρητικά και σε έναν ακόμη σπουδαίο ερευνητή, τον Χάουαρντ Γκάρτνερ και τη θεωρία των 9 διαφορετικών τύπων νοημοσύνης. Προτείνει την ανάπτυξη όλων των τύπων νοημοσύνης από το σχολείο, και όχι μόνο της γλωσσικής ή λογικομαθηματικής που εφαρμόζεται σήμερα.