Εκπαιδευτικές Δράσεις

  • Εκτύπωση

Πρόγραμμα Σχολικών Δραστηριοτήτων

Οι μαθητές των Β΄, Γ΄, Δ΄ τάξεων συμμετέχουν σε πολιτιστικό πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων με θέμα: «Παππού, γιαγιά, να σας διαβάσω ένα παραμύθι;».

Οι μαθητές των Α΄, Ε΄, Στ΄ τάξεων συμμετέχουν σε περιβαλλοντικό πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων με θέμα: «Νερό, πηγή ζωής».

 

Βιβλιοπαρουσιάσεις

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
01/11 
start stop bwd fwd

 

Τηλεδιασκέψεις

Με το Δημοτικό Σχολείο Αετού 

0512
foto2
foto3
foto4
foto5
1/5 
start stop bwd fwd

 

Με το Νηπιαγωγείο Λουτρού Ημαθίας

1
2
3
4
1/4 
start stop bwd fwd

 

Με το Δημοτικό Σχολείο Σπάρτου

1
2
3
1/3 
start stop bwd fwd

 

Σχολικές Εορτές

 

Οι μαθητές του σχολείου σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο Κομπωτής παρουσίασαν καθ' όλη τη σχολική χρονιά σκετς και ποιήματα με αφορμή τις επίσημες σχολικές εορτές.

 

1
2
3
4
5
1/5 
start stop bwd fwd

 

6
7
8
9
10
1/5 
start stop bwd fwd

 

11
13
11
13
1/2 
start stop bwd fwd

 

01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
01/12 
start stop bwd fwd

 

 

 ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Το σχολείο μας, στα πλαίσια της μαθησιακής κινητικότητας προσωπικού σχολικής εκπαίδευσης , βασική δράση 1/ ΚΑ1, Erasmus+, υλοποίησε ετήσιο πρόγραμμα με τίτλο: «Για μια δημιουργική, πιο ελεύθερη μάθηση». Στόχος του προγράμματος, η επιμόρφωση προσωπικού της σχολικής μονάδας, στον τομέα της δημιουργικής σκέψης των μαθητών, η οποία υλοποιήθηκε στην Πράγα της Τσεχίας.

 

praga fvto

Η επιμόρφωση διαρθρώθηκε σε 11 ενότητες με επίκεντρο την γνωστική και θεωρητική κατάρτιση σχετικά με τη δημιουργική σκέψη, τη χρήση καινοτόμων και μαθητοκεντρικών παιδαγωγικών προσεγγίσεων, χρήση καινοτόμων εκπαιδευτικών λογισμικών που προωθούν τη δημιουργική σκέψη και τη φαντασία των μαθητών, υιοθέτηση νέων τεχνικών και εργαλείων.

Με τη λήξη της επιμόρφωσης, ξεκίνησε η εφαρμογή της νέας γνώσης, βασισμένη στις θεωρίες των Bloom και Gardner, διαθεματικά, στην καθημερινή μαθησιακή διαδικασία.

 

IMG 20170614 121031

Παράλληλα, υλοποιήθηκαν δράσεις διάχυσης της μαθησιακής εμπειρίας προς εκπαιδευτικούς, γονείς και την τοπική κοινωνία.

20170614 121520

 

Παρουσιάστηκε το θεωρητικό υπόβαθρο της δημιουργικής σκέψης και μάθησης, αλλά και το δωρεάν, ελεύθερο λογισμικό, μέσω του οποίου, μπορούν να εφαρμοστούν στην πράξη, οι αρχές της δημιουργικής μάθησης, από τους ίδιους τους μαθητές αλλά και από τους εκπαιδευτικούς, για εμπέδωσης της νέας γνώσης.

IMG 20170614 121311

 IMG 20170614 121428

 IMG 20170614 121450

 

IMG 20170614 121518

IMG 20170614 121647

 

Aποτελέσματα σχεδίου κινητικότητας

 

Η δημιουργική σκέψη και μάθηση βασίζεται στη ταξινομία 6 σταδίων του Bloom, όπου βήμα-βήμα ο μαθητής, από το πρώτο έως το έκτο στάδιο κατακτά τον τρόπο με τον οποίο μαθαίνει τη νέα γνώση. Με τη χρήση συγκεκριμένων ρημάτων και απαντώντας σε συγκεκριμένες ερωτήσεις, οδηγούμαστε από το πρώτο και λιγότερο απαιτητικό στάδιο στο έκτο και πιο απαιτητικό, όπου ο μαθητής κατασκευάζει τη γνώση μόνος του.
 
 

bloom afisa 0

bloom afisa1 orig

bloom afisa2 orig

Η δημιουργική μάθηση βασίζεται θεωρητικά και σε έναν ακόμη σπουδαίο ερευνητή, τον Χάουαρντ Γκάρτνερ και τη θεωρία των 9 διαφορετικών τύπων νοημοσύνης. Προτείνει την ανάπτυξη όλων των τύπων νοημοσύνης από το σχολείο, και όχι μόνο της γλωσσικής ή λογικομαθηματικής που εφαρμόζεται σήμερα.

 

 

gardner